KLARA & THERESA

UMEÅ #1

Publicerad 2013-09-10 16:30:00 i Allmänt,

Hallå där!
Just nu sitter jag på Umeå flygplats med min nya resekompis Fredrik(?) från GBG.
På fredagen överraskade jag folket på ungdomsmötet, lördag försökte jag köpa jeans men det slutade med att jag bara köpte en ny laddare. Resten av lördagen spenderade jag i min säng med Grey's Anatomy, te och halsduken jag stickar. Det var lagom gött, haha!
På söndagen var jag i älskade Hope Church, sedan åkte jag hem för att äta middag med min familj och mormor och morfar. Efter god mat och efterrätt åkte jag till Niclas där lite folk hade gjort scones o softade, hade det hur mysigt som helst men fick en parkeringsböter på 900 kr! Hurra -.-
 
Så igår skulle jag flyga till Umeå klockan 08.25 från arlanda, planet var försenat pga. den sjukt tjocka dimman. Efter det blev vi ännu mer försenade för att en hund hade rymt ut på startbanan?! vad i hela....
Men det gick bra o vi kom iväg tillslut.
Började snacka med killen brevid och insåg att vi var försenade till samma kurs - Barn och Ungdomspsykiatri.
Det var så skönt att ha någon att irra runt med vid Umeå Universitet!
Efter skolan hittade jag min väg till hotellet, checkade in, gick och handlade lite middag och la mig i sängen.
Det var riktigt härligt med en liten hotellvistelse men tråkigt att inte dela det hela med någon - det fina rummet och hotellfrukost.
Nu sitter jag som sagt på flygplatsen som ska ta mig hem till Stockholm, det blir mys hos Strand's o vi ska kolla på Apple grejen, har aldrig gjort det men det ska väll bli skoj
 
Over and Out 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
profilbild

Hej! Vi är två tjejer som precis har tagit studenten och har nu flyttat till Jönköping för att ligga hemma i vår lilla lägenhet, bli psykiskt sjuka och socialt handikappade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela