KLARA & THERESA

DÖDSKALLEBERGET

Publicerad 2013-09-05 20:57:16 i Allmänt,

Hallåååå, vi har det bra här borta, håller på att vänja mig vid det nya livet, rutinerna, klasskompisarna och allt.
Imorgon åker jag hem till mitt älskade Stockholm, ingen vet så det blir en överraskning! Kunde inte missa Kick-off i Hope Church 
IDag var det ju planerat att vi skulle ha filmkväll med klassen. En människa kom, en annan tackade nej. vi är 23 pers i klassen. Som tur var är det här den mysigaste norrlandsbruttan som vi träffat! Så vi har haft en helt fantastisk kväll. Massor av te drickande och tjejsnackande. (Btw börjar jag bli lite orolig för mitt te-drickande, inte säker på att det är riktigt hälsosamt... But I DON'T CARE, I LOVE IT!)
 
Pussar och Kramar
Klara 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
profilbild

Hej! Vi är två tjejer som precis har tagit studenten och har nu flyttat till Jönköping för att ligga hemma i vår lilla lägenhet, bli psykiskt sjuka och socialt handikappade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela