KLARA & THERESA

BREAKFAST

Publicerad 2013-09-05 11:10:20 i Allmänt,

 
 
Godmorgon!
 
Här ligger sjuka lilla jag och käkar frulle och tycker synd om mig själv. Har åkt på en rejäl förkylning och inte kunnat gå till skolan dom senaste tre dagarna. Det suger att bara ligga hemma i vår lägenhet helt ensam och typ bygga pussel av Islands karta på 1000 bitar. KUL. Men ikväll har vi bjudit hit vår klass på lite häng och mys, och imooorn så kommer mina allra finaste vänner hit från Märsta! Fyyyy vad jag längtar!
 
Vi flyttade hit i söndags och har inte hunnit skriva något sen dess för vi har haft så mycket att göra dessa dagar. Packa upp allt, se till att allt pappersarbete har skickats iväg, osv... Jag vill jättegärna visa er vår lägenhet men allt är inte riktigt klart än så det får vänta lite till.
 
/ T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
profilbild

Hej! Vi är två tjejer som precis har tagit studenten och har nu flyttat till Jönköping för att ligga hemma i vår lilla lägenhet, bli psykiskt sjuka och socialt handikappade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela